tuben.blogg.se

VI MÅR SOM VÅRA LÄRARE FÖRTJÄNAR

Publicerad 2014-12-01 10:23:00 i Allmänt,

Är så trött, även om denna måndag inte känns lika tung som andra har gjort. Det va jättekul att fira farmors 80års dag i helgen, älskar stora släktkalas. Jag var dock ganska trött i princip hela helgen och tror att det kanske märktes lite. Det kändes så i varje fall, jag hade inte riktigt energi att prata på utan nöjde mig med ganska bra med att bara sitta och lyssna. Kul att träffa pappas kusiner igen också. Elisabeth pratade om att hon kanske skulle åka till Umeå i vår och föreläsa på nån utbildning här. Hoppas verkligen det blir av för henne och att vi hinner ses då. Hon är så intressant och jag tror att jag kan inspireras och lära mig mycket av henne. Även om film och arkitektur kan verka ganska olika så arbetar ju även regissörer med rumsligheter och man föreställer sig hur utrymmen används. På vägen hem från Säter stannade vi hos mormor och morfar också, så det blev en ordentlig sälkthelg. Nu längtar jag till julafton. Hittade en bild i mormors album från min sudent också. Kul att inse att en ser i princip likadan ut. Mkt tack vare samma frisyr. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tuben

Jag heter Tove och är 23 år gammal. Studerar till Arkitekt i Umeå, där jag bor i ett kollektiv i en villa som jag delar med 5 tjejer. Tuben är ett smeknamn sedan gymnasiet och påminner om folk och minnen som är mig kära. Jag har en tendens att klä mig i svart och vitt och anser att grått är en sommarfärg då det är en ljusare nyans av svart.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela