tuben.blogg.se

SAKER I SIFFROR

Publicerad 2015-02-24 23:22:00 i Allmänt,

Antal timma i skolan, hittils: 12 (sov hela 7h, dvs till kl 8, kom hit vid typ 11)
Antal gånger jag har behövt göra om mallen för att plotta modellbitar i skolans skärmaskin: 2
Antal timmar det tagit: 7
Antal datorer jag jobbat på samtidigt: 2
Antal gånger jag har kört över min kofta med skrivbordsstolen: oräkneliga
Antal koppar kaffe/te: oräkneliga
Antal personer som ska dricka kaffe snart: 8
Antal gånger jag diskat min mugg idag: 0 (för trött och stressad för ick)
Antal gånger jag fått frågan "hur tjock är en vägg?"/"hur ritar man det här?"/"hur högt är ett trappsteg?" etc: 15 (typ)
Antal nya program jag lärt mig idag: 1
Antal gånger folk har försökt få kontakt med mig men jag varken hör eller ser pga hörlurar och bästa platsen: typ 40
Antal gånger jag pga detta blivit skiträdd för att nån bara tar tag i mig: typ 30
Antal personer det krävs för att göra detta kaffe: 3
Antal gånger jag önskat att jag inte har jeans på mig: 4
Antal timmar till CSN: 0. dock 42 minuter
Antal timmar till hemgång: oklart. siktar på max 2
 
Antal dagar till redovisning: 2 (42 h)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tuben

Jag heter Tove och är 23 år gammal. Studerar till Arkitekt i Umeå, där jag bor i ett kollektiv i en villa som jag delar med 5 tjejer. Tuben är ett smeknamn sedan gymnasiet och påminner om folk och minnen som är mig kära. Jag har en tendens att klä mig i svart och vitt och anser att grått är en sommarfärg då det är en ljusare nyans av svart.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela