tuben.blogg.se

VERY ARCHITECTONIC

Publicerad 2015-02-19 13:18:00 i Allmänt,

 
Projektet stormar på men långa kvällar och slarviga penstreck. Limma gör jag också i enorma mängder. Mockup modell 2 är klar och jag gör hela tiden designändringar och problemlösningar som dyker upp. Det är mycket som löses mycket lättare när man jobbar i modell jämfört med papper, och det är också mycket enklare att hitta de "dåliga ytorna" som behöver lite extra attention. Att försöka göra en vettig entré eller korridorer som inte känns som råttlabyrinter är inte gjort i en handvändning. Dessutom är det näst sista handledningen innan presentation den här veckan och alla är lite spända. Det är inte jättekul att få "dålig" kritik/handledning så här nära slutet. Har min i morgon, får se hur det går. Kanske pga detta som jag blev så otroligt arkitektklädd idag. Helsvart, polokrage och rakt hår i mittbena. Very architectonic.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tuben

Jag heter Tove och är 23 år gammal. Studerar till Arkitekt i Umeå, där jag bor i ett kollektiv i en villa som jag delar med 5 tjejer. Tuben är ett smeknamn sedan gymnasiet och påminner om folk och minnen som är mig kära. Jag har en tendens att klä mig i svart och vitt och anser att grått är en sommarfärg då det är en ljusare nyans av svart.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela