tuben.blogg.se

"CONGRATS ON YOUR DRAWING SKILLS"

Publicerad 2015-03-19 07:09:00 i Allmänt,

Nu har den skriftliga reviewn på projekten kommit också. Och som jag svävade när jag läste min. Hade ju inte alls en bra känsla efter det muntliga, fick så otroligt lite kritik att min enda slutsats var att mitt projekt måste va tråkigt. Men! Så verkar icke ha varit fallet. Ska inte rabbla hela kritiken (även om jag kan och lite vill), men den va bra. Mycket bättre än jag trodde och framförallt mer "matnyttig". Mer som jag kan ta med mig och tänka på till nästa gång. För det är (så klart) inte bara massa komplimanger i stil med titeln. Det vore ju roligt men ganska poänglöst. Jag inser nu också att jag faktiskt inte har visat något av projektet nånstans. Inte insta, inte här. Antagligen för att jag hade så otroligt dåligt självförtroende efter redovisningen. Men det kommer väl nu :). 
 
Veckan efter redovisningen hade vi workshop med Luis Urculo. Sjukt bra, han var väldigt duktig både på att föreläsa och att jobba som handledare och om jag får säga det själv så gick det så himla bra. För hela klassen verkligen. 13 korta videor kopplade till badhusen men väldigt konceptuella. Kolla in dem HÄR. Jag jobbade i grupp 3 (alltså med skuggorna av smältande is). Ni kan också kolla på några andra grejer som vi jobbat med i år genom att klicka er runt på hemsidan eftersom det är hemsidan för vår årskurs. 
Massa mer har hänt, bland annat går jag omkring med världens snyggaste ring om dagarna som perfekt passar med min klocka. Har ju alltid varit något av en silverräv i mitt val av smycken men det börjar så sakteliga blandas upp med lite guld. Fick ringen med post av Antonia och kommer fortfarande på mig själv med att flasha skrattgropen min om jag råkar snegla ner och få syn på den. Och till tonken: post kommer vara på väg mot dig med men det tar ett litet tag till innan jag kan slänga det på lådan ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tuben

Jag heter Tove och är 23 år gammal. Studerar till Arkitekt i Umeå, där jag bor i ett kollektiv i en villa som jag delar med 5 tjejer. Tuben är ett smeknamn sedan gymnasiet och påminner om folk och minnen som är mig kära. Jag har en tendens att klä mig i svart och vitt och anser att grått är en sommarfärg då det är en ljusare nyans av svart.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela